Succesul si dorinta puternica - Atrage abundenta in viata ta

Te așteptăm la seminarul gratuit!

Succesul si dorinta puternica

Povestea spune că un discipol al lui Socrate l-a rugat pe acesta să îi arate cum să obţină succesul. Socrate l-a rugat să vină a doua zi de dimineaţă pe malul mării. Când cei doi s-au întâlnit la răsăritul soarelui pe plajă, Socrate l-a rugat pe discipolul său să intre în apă. Au intrat amândoi în apă. Întâi până la genunchi, apoi până la brâu, apoi pâna la piept. În acel moment Socrate l-a apucat de păr pe discipolul său şi brusc l-a cufundat cu capul în apă. Socrate i-a ţinut capul sub apă un timp, apoi l-a lăsat să respire. După ce şi-a umplut plămânii cu aer, discipolul a fost întrebat “Ce anume îţi doreai atunci când erai ţinut cu capul sub apă?”. El a răspuns „Aer. Cel mai mult îmi doream aer.” Socrate i-a spus „Atunci când îţi vei dori succesul la fel de mult precum îţi doreai aerul, atunci o să-l şi ai”.

Există şi alte poveşti care au aceeaşi morală: „Nu există succes fără efort”. Una din formulările cele mai dure pe care le-am auzit în sesiunile de coaching de la o persoană care își dorea succes a fost ”Va trebui să scuip sânge până când reușesc”. Dar e adevărat? Succesul necesită  zbatere, zbatere care să fie motivată de o dorinţă puternică?

Sunt adeptul ideii că succesul presupune o cale lină şi firească aşa cum spune Isus:  „Luaţi seama la crinii câmpului cum cresc: nu se ostenesc, nici nu torc şi totuşi vă spun vouă că nici Solomon, în toată mărirea sa, nu s-a îmbrăcat ca unul dintre ei.” (Matei 6, 28-29).

Am apărut de două ori la ”Teo SHOW”, în martie 2014 și în aprilie 2014  fără o agenție de promovare. Proiectul ”Atrage Abundența” are create un brand, un site, o prezentare în Prezi, un video de prezentare al seminarului gratuit – toate făcute la un nivel de super-profesionalism fără ca eu să depun eforturi. Am atras în viața mea toți acei profesioniști și am găsit acea variantă prin care toți am avut de câștigat. Mai nou, seminarul destinat firmelor îl promovăm prin tele-marketing. Până acum 2 luni nu știam că se poate așa ceva. Și acești profesioniști au intrat în viața ”Atrage Abundența” fără ca eu să-i caut.

Dacă mai vrei un exemplu te invit să citești articolul lui Dragoș Rouă de aici.

În plus, o dorință puternică este o frână în realizarea scopului pe care ți l-ai propus. De ce? Legea Dualității (citește articolul aici) spune că la orice forță (numită acțiune) se opune o altă forță de sens opus și egală ca intensitate (numită reacțiune).

În momentul în care îți dorești un lucru e ca și când ai seta o forță în direcția pe care o urmezi. Atașamentul tău față de rezultatul final e intensitatea acelei forte. Cu cât ești mai atașat de cee ce vrei să obții, cu atât mai mare este această forță. Ca urmare, rezistența pe care o întâmpini pe drumul către realizarea obiectivului e cu atât mai mare cu cât îți dorești mai mult să îl obții.

Ce se întâmplă este că oamenii, după ce se zbat și consumă resurse pentru a-și atinge obiectivul ajung într-un punct în care cedează psihic, moment în care nu le mai pasă dacă își ating obiectivul sau nu. Ei bine, acesta este momentul în care se detașează de obținerea rezultatului final. Este momentul lui ”Facă-se voia Ta”. Și tocmai pentru că s-au detașat, acel lucru se întâmplă. Își ating obiectivul pe care și l-au propus.

Doar că partea conștientă a minții (acea parte a minții responasbilă cu logica, cu raționamentul, e partea minții care totodată e responsabilă cu supraviețuirea fizică a corpului) corelează ”atingerea obiectivului” cu partea de ”zbatere”, nu cu partea de ”detașare”. Și în acest fel se naște dezinformarea J.

Apare totuși o întrebare. Există autori celebri, printre care și Napoleon Hill în cartea ”De la idee la bani” care susțin că o dorință puternică este cheia unui succes puternic. Ce se întâmplă?

Iată răspunsul meu:

Acțiunile tale sunt determinate de imaginile din subconștient (convingeri). Imaginile ajung în subconștientul tău fie prin inspirație Divină (Napoleon Hill numește acest lucru ”Inteligența Infinită”), fie  prin preluarea lor de la mediul în care ai crescut (persoane, cărți, mass-media).

În cazul în care dorința ta e de inspirație Divină, vei simți, într-adevăr, o dorință care te va face să treci peste orice obstacol pentru a o îndeplini. Este cazul lui Ford, Edison, fraților Wright, Steve Jobs care au primit prin inspirație Divină dorința de a-și materializa creațiile. Provocările prin care ei au trecut și pe care cei mai mulți le consideră provocări majore, au fost pentru ei lecții ale spiritului.

Dacă dorința ta e doar o imagine preluată de la ceilalți (o casă mai mare, un milion de euro în cont, o vacanță într-o stațiune exclusivistă) atunci zbaterea pe care o vei experimenta n-o să mai merite, în final, atingerea obiectivului.

De unde știi dacă obiectivul tău are ca sursă inspirația Divină sau e o dorință a ego-ului?

Dacă citești acest articol, atunci nu ai cum să știi.

Scopul acestui articol e să te conștientizeze și să-ți spună că dacă în fiecare zi îți cureți subconștientul de vibrațiile negative și lași detașarea să te cuprindă, atunci inspirația Divină își face loc și viața ta va căpăta o altă dimensiune.

Pasat Florin

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply: